nathalieolofsson

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Nathalie - 7 juni 2012 19:35

Kom på det att direkt en brud är sur så frågar alla " har du mens eller?"  Varför är det just så? hmm..något jag inte kommer förstå tror ja. Sitter iaf i soffan och lyssnar på massa musik..

Har ansökt om körkortstillstånd och imorn så ska vi ringa o se om det finns plats på trafikskolan så med lite tur börjar jag och Mikaela den 18 Juni ,gott som tusan ! 

Men allt annat går ju skit nu känner jag, varför ska allt krångla hela JÄVLA tiden..nu ska jag kolla på film och dfra å helvete.hej. 

Av Nathalie - 7 juni 2012 15:09

Hej hej, igår så var vi på smögen hela dagen, och köpte lite tavlor och bröte. sen åkte vi hem och åt massa kräfor och sånt, sen åkte vi hem till mig,jag duscha å skit sen gick i och la oss. Idag vaknade vi, anneli fyller idag med, grattis  Skolan har vart riktigt dålig idag och när jag kom hem blev det ju inte alls bra nyheter, inte alls faktiskt, är inte alls på humör nu.. MÅSTE åka hem till min pappa idag,får skita i min träning idag och allt..


Har väl inget mer att skriva utom att jag älskar min bror, du är alltid där när jag behöver dig,och du förstår mig alltid ,vilka beslut jag än gör,du är den bästa bror man kan tänka sig, stå på dig, I love you   

 

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards