nathalieolofsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Nathalie - 20 juni 2012 23:33

Nu har mamma kommit hem och jag hart vart en sista tur ute med king, så nu ligger båda två i min säng och ska sova,imorgon bitti så ska jag och mamma åka ner till Vänersborg och handla  ska kanske kolla på filmen "rädda willy" strax som jag inte har sätt på säkert 5-6 år!Och 3:an vet jag inte ens om jag har sätt,så det blir spännande.

 

Bilden passar så bra in i mitt samanhang!

Nattinatt på er  

Av Nathalie - 20 juni 2012 21:47

Nu så har jag och Kingen vart ute och gått,var jätte härligt i solnedgången och allt! 

Ska strax upp och sova, imorn bär det av till Matilda och göra iordning innan midsommar!

..................................................

..................................................

.....................................


Har bidragit i en tävling där man ska skicka in den härligaste sommarbilden, tyvärr så har jag inte många bilder än!

Kan ni kanske ägna 1 minut på att klicka på rösta, hade varit jätte jätte snällt! tack på förhand !  

https://apps.vizibly.se/hooks/sv/like/3828/6303727ab711acdf36f3f1ddfa6f002742db5940/

Av Nathalie - 20 juni 2012 19:40

Första natten på länge hemma hos mamma som jag är själv med mamma, gott! 

är hundvakt idag ,så jag har vart ute och gott i skogen och lite grejjer..

har precis käkt mat och kollar somsagt på Stefan & krister.

Ah,fick reda nu att mamma ska åka härifrån..så blir här själv inatt...!farlig? jA! 

eller jag och kingen!  

 

Av Nathalie - 20 juni 2012 14:31

ennu en vecka med den relatifvt nya kategorin "hissa eller dissa"


Denna veckan HISSAR   jag att mitt AM körkort strax är klart om ca 2 veckor, har gjort klart teorin och manöverkörningen, bara stadskörning och slutprov kvar och det gör jag om 2 veckor!     

 då ska vi ragga a-traktor

    bild tagen från min bror,han ny lackade a-traktor..

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Denna veckan  DISSAR   jag female bodybuilder. Fattar inte vad grejen är med att 99% av dom är överdrivet solbrända, har fula opererade bröst, ser ut som män i ansiktet(och kroppen såklart), har lösnaglar och är överdrivet sminkade. Förbannat osexigt enligt mig. Det är helt stört hur biffiga vissa av tjejerna är ju.

           

 


Av Nathalie - 18 juni 2012 14:37

klockan ringde kvart över 6 imorse så hade jag en timma på mig innan bussen mot vänersborg gick. Satt på trafikskolan i 5 hela timmar! var faktiskt inte så långtråkigt som jag trodde så imorgon så blir det körning och på onsdag 5 timmars teori.. sedan så ska ja bara vänta på mitt körkortstillstånd sen så kan ja köra i standstrafik och landsvägskörning sedan slutprov,sedan är jag klar! wiho !  eller nått..


idag så åker robin hem,sedan så om någon timma kommer lisenfisen hit! Ska försöka komma mig bort till stallet å ta hand om min häst idag med,hehehihi!

bloggar nog förmodligen senare,heeeej 

    

Av Nathalie - 17 juni 2012 20:15

sommarlov och allt händer på en gång så har ju inte en chans  att blogga nu förtiden! 

Gick ju på sommarlov i onsdags så det är gött! 

rakade halva skallen i tisdags med   bild kommer längre ned!

Imorgon tar jag min första teori lektion  med,början 08.00 till klockan 13.00 usch usch....

i fredags så blev det bira oså.

     


nys frillan mäd,sääh    

Av Nathalie - 13 juni 2012 15:00

Då var dej dax för den tredje hissa & dissa,tiden går fort!

Denna veckan HISSAR   jag det det relativt nya med att man ska ha annan färg på hårtopparna, det är väldigt snyggt om man väljer rätt färg och applicerar det rätt. Och jag hade gjort det direkt om jag hade haft ljust hår, dock går det ju inte på mitt kol svarta hår..

   

   

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Jag DISSAR   denna veckan 80-talet och deras frisyrer och kläder.. Och ärligt talat så förstår jag mig inte alls mig på detta sätt att det ut !!

     


Av Nathalie - 10 juni 2012 22:08

har så mycket för mig nu förtiden så halleguttan ! så ist så slänger jag upp lite fräscha bilder sen igår och lite mer ofräschare bilder sen idag. haha !

PÅ VÄG NER TILL EVELINA !

 


HEMMA HOS EVELINA

             

FYLLETRAMS





    

ALLTIS LIKA TREVLIGT ATT VAKNA I DETTA TILLSTÅND..



 

MATEN BLEV ÄCKLIG SOM AS SÅ FICK BLI PIZZA ISTÄLLET..


   

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards