nathalieolofsson

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Hissa & Dissa

Av Nathalie - 6 juni 2012 15:00

Då var det dax för att hissa & dissa igen! 

Denna veckan Hissar jag tatueringar, det är nått så fruktansvärt fint och jag kommer någongång så med massa tatueringar..men det dröjjer, man ska ju inte ha för brottom som att det alltid kommer finnas kvar på ens kropp..      

min lilla tatuering får man ju inte glömma heller..  



Jag dissar folk som är så utseénde  fixerade så dom svälter sig själva och ser till att dom inte har ett enda gram fett på kroppen, jag har lärt mig att killar tycker om att ha nått att hålla i.. och tjejer ska ha lite fett på kroppen !

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 10 juli 2012 13:53


God förmiddag får jag väl lov att säga... Somnade runt 2 tiden inatt och gick upp halv 10 och började köra ved,elelr ah köra och köra, vi kasstade ved från en ved hög till en annan och det var/är hur mycket ved som helst.Vi skulle kört en stund till ...

Av Nathalie - 9 juli 2012 23:24

Får göra en försenat inlägg av hissa och dissa.   Veckans hiss bliiiiir "trummvirrvel"   Dom super heta och snygga Jeffery skorna,Hade lätt viljat köpa ett par,dock hade jag blivit ca 1.90 lång..och det vet jag inte om jag är så sugen på.. ...

Av Nathalie - 6 juli 2012 15:02

Hej hej, ställde klockan på halv 8, men kvart i sex så varkna jag och kunde inte somna om så gick upp och diska  och städa och grejja fram till klockan 9 ungefär och då gick jag bort till stallet, red i paddocken, hoppade små låga hinder med ella, oc...

Av Nathalie - 5 juli 2012 22:17


Åh käre barn, nu har det gått evigheter sedan jag blogga sist, har ju vart iväg hemmifrån så mkt så har inte funnits någon tid eller tanke till att blogga     Har varit hemma själv i 4 dagar och bara tagit det lungt,Och idag så har jag solat HELA...

Av Nathalie - 20 juni 2012 23:33


Nu har mamma kommit hem och jag hart vart en sista tur ute med king, så nu ligger båda två i min säng och ska sova,imorgon bitti så ska jag och mamma åka ner till Vänersborg och handla  ska kanske kolla på filmen "rädda willy" strax som jag inte har ...

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards