nathalieolofsson

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Nathalie - 4 juni 2012 16:35

Då så har jag kommit hem efter skolan och har ätit mat, gott så ! I skolan så var det bra, dom sjöng å grejjer för mig! helt okej! Funderar på att åka bort och rida innan pappa,alex robin och kanske farmor kommer,  har 3 stycker tårtor och negerbollar & och kakor och saker!  än så länge så har jag fått pengar utav mamma, hoppas pappa kommer med fina presienter till mig :) skriver senare hejhej  

Av Nathalie - 4 juni 2012 06:32

Godmorgon godmorgon! Klockan har slagit halv sju och jag ligger i min säng och kollar på Svensson svensson, för  fem minuter sedan så kom mamma upp med frukost på sängen till mig!

att fylla år är en fest !  Jag önskar att man kunde fylla år hur ofta/ sällan man ville! Ska strax gå upp och göra mig iordning och lite så ,sedan är jag ready för en så bra födelsedag som möjligt !   Tror tillochmed det är första året jag är i skolan på en skoldag!     Skriver mer sedan, puss puss

   

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards