nathalieolofsson

Alla inlägg under april 2012

Av Nathalie - 23 april 2012 22:50

hejhej, nyss hemkommen typ efter en super gosig dag.så ligger i sängen och försöker plugga men tänker bara på annat! men måste endå sova nu så provet imorn kommer bli skit.

aja ha de bra.gonatt

Av Nathalie - 22 april 2012 19:42

Hej hej,

Igår kväll runt 7-8 så kom min tjej Lisen igen,efter en lite liten stund så kom tim och hämtade oss för vi skulle ner till uddevalla och ragga,så hämtade vi någon robin som tim och Lisen kände,Vi lyssnade på musik och tjöta med folk typ Runt 2 tiden så körde tim hem oss,så gick vi och la oss och kollade på en skräckis  och sedan somnade vi som bara den.


Vaknade klockan tio i morse,gjorde frukost och bara hade det mysigt,kollade på 2 st skräckfilmer och sen filmen group sex,haha askul!


Sedan så kom wiik och bonnen hit ,efter en liten strund drog lisen sen så kollade vi på massa filmer,och bara hade det gott   sen efter dom drog efter några timmar så lagade jag mat till mig och alexander,så käkade vi sen plocka undan om ni inte fattade det så nu sitter vi här och lyssnar på Eddie Meduza som vanligt,HAHA!ska upp och plocka undan efter vi har grisat och sen så tänkte jag   kanske plugga lite,BARA OM JAG ORKAR!


ÄR DU NÖJD DU ERIKA SVENSSON ATT JAG BLOGGAT SÅ DU HAR NÅTT ATT LÄSA! HAHAHAHHA kul liv.. 


puss I love yaaa

snygg:o   

Av Nathalie - 21 april 2012 15:32

Hej hej, Igår kväll åkte jag och pappa upp till anette och kolla på tv en stund sen drog vi å köpte godis och glass,sen så körde han hem mig så kom min Lisen, så vi tjöta och bara hade det gott!   Idag så vill jag hitta på nått kul ,så försöker tappert hitta någon kul att göra! Alla är ju helt stendöda idag! 

Hela dagen så har jag bara suttit vid datan och kollat på sunes sommar ,haha så kass     

 


Så får se vad som händer ikv,för nu går det inte alls som jag vill....

bye bye

Av Nathalie - 20 april 2012 10:02

Hej, igår kväll så kom jag hem halv 10 eftermin träning med Ella, så därför jag inte bloggade.

Det gick iallafall hyfsat bra,så ska besikta henne och sedan blir det väl ett köp.

Idag har jag varit hos den hemska tandläkaren,har inte vart där på tre år,men det gick bra!

Mina tänder var fina och skulle få en kallelse om 1 ½ år igen,det är väl rätt bra väl ?

Min lilla farmor körde mig så vi var på blomsterlandet på vägen hem och köpte stenar eller nått till henne,sen så släppte hon av mig hemma,men hon kommer snart igen,haha hon tyckte att vi skulle städa här hemma!UNDRA VARFÖR??? 

Känns skönt att vara hemma från skolan idag,för är helt slut efter träningen igår..


Hallåå skulle inte picnik stängas ner den 19 April???Den är ju den 20 idag och jag är inne på picnik nu och grejjar?? 

Mysko!

Av Nathalie - 18 april 2012 19:07

Hejsan, skolan gick bra, prat med rektor och kurator å så  nu är allt fixat   Inte gjort ett piss sen klockan tre. 

Ska duka av nu sen sova om en stund.. Imorgon blir det en fin dag och ta med den nya hästen förmodligen till mig träning,får se hur hon reagerar   

fick  reda på mina betyg idag,asbra !

Känner att jag mår hur bra som helst faktiskt, allt går som jag vill.ah vissa undantag men de är inget att traggla :) ha det bäst pusshej :)

Av Nathalie - 17 april 2012 21:14

God kväll!

I eftermiddag så har jag varit och provridigt ett fullblod,blev galopp och trav på grusvägar,leriga skogsvägar och hopp över  lervällar! ett riktigt fint galoppsto som jag ju ska försöka omvandla till ridhäst  

På Torsdag blir det att ta med Hon Ella då som hon heter till min träning så får vi se hur hon reagerar inne i ett ridhus :)

Imorn blir det en kort dag,gott!


Somnade på bussen hem idag så åkte för långt så det var bara att börja traska xD haha!

Nu ska jag blåsa håret sen läsa min klassiker och sedan sova. Natti natt 

här är min tjej ella    

Av Nathalie - 17 april 2012 05:59

Godmorgon, Yey klockan är 05.48 nu..känner mig asssa pigg..Nä men sov gott inatt och idag känns det som det blir en bättre dag   

Slutar skolan två idag, sen så ska jag vänta på pappa sen s kör han bort mig till en så ska jag provrida hennes häst   Men ska käka frukost nu sen göra iordning mig,hejehej 

Av Nathalie - 16 april 2012 20:00

Hej!

Usch sikken jobbig dag,första skoldagen och var hemma halv sju,inte direkt roligt.Har haft huvudvärk hela dagen med! Men nu så ska jag väl inte bara klaga 

Har väl inte så mycket att skriva,Har bara varit en jävla skit dag rentut sagt..

Hoppas på bättre imorgon   

Har hittat 2 st hästar jag ska kolla på förmodligen i Lane,haha gångavståd! 


Har även fixat sommarjobb genom komunen dock måste jag vara 16 år fyllda så får bli att vänta ett år,men då har jag det nästa år iaf    


Nu ska jag ringa mamma,sen gå och dra nått gamalt över mig,för är inte alls på humör idag!

hejhej

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards