nathalieolofsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Nathalie - 24 maj 2012 22:07

Min mentala ålder?


[x] Du vet hur man kokar kaffe
[x]Du använder dig av en kalender
[ ] Du äger mer än ett kreditkort
[x] Du vet hur man byter olja i bilen
[x] Du tvättar dina egna kläder
[ ] Du röstar
[x] Du kan laga mat själv
[ ] Du tycker att politik är intressant
TOTALT: 5


[/] Du har alltid en penna på dig
[x] Du har fått kvarsittning
[ ] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[/] Du gillar att gå ut och gå själv
[ ] Du har tittat på pratshower
[x] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
TOTALT: 3


[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[/] När du säger att du ska göra något så gör du det
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[/] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[x] Du pluggar när du måste
[/] Du slöar INTE i skolan/på jobbet
TOTALT: 6 ½


[x] Du kan stava till ?erfarenhet? utan att kolla upp det
[ ] Människorna på Starbucks vet vem du är
[ ] Din favoritmat är hämtmat
[ ] Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein
[x] Du kan gå och handla utan att köpa änågot du inte behöver.
[ ] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt
TOTALT: 3


[X] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[ ] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[ ] Du har varit på ett tupperwear party
[ ] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[ ] Du har fler räkningar än du kan betala
[x] De flesta av dina vänner är äldre än du
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder internet varje dag
[] Din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
TOTALT: 5 


MIN MENTALA ÅLDER: 22

Av Nathalie - 24 maj 2012 21:44

Hej hej, hlömde ju av att det var annurlunda skoldag idag, som tur var så var jag ju kallad, annars hade Nathalie blivit suris !

Åkte iaf hem vid 2 och sen vid 4 så kom Robin, vi har la inte gjort så mycket, solat  & kollat skräckfilm osv osv, HAHA robin är skrajj ! 

Blev iaf en bra dag, har även fått färg i ansiktet och axlar osv osv..eller ah ansiktet är väl mer fräknar   


Just nu så sitter jag och laddar ner ett par stycken filmer som vi ska kolla på imorgon, och imorgon så ska robin klippa sig och färga håret, kommer bli så fin  

Ska försöka mig på mitt hår med,men vi får se  


Imorn så kommer ju min bror och Robin upp till frände och vi ska tillbringa första natten i vårt nya hus, ska bli kul och mysigt  

Men ska väl packa det sista inför imorn sen så ska jag försöka få mina pengar från pappa, önska mig lycka till!! Haha, nädå så illa är de inte, han vill gärna ge pengar till mig      

puss godnatt kära vänner!


 

Av Nathalie - 24 maj 2012 07:37

Sitter i skolan och har säkert gjort det i 10 minuter bara. som tur var så tog jag med mig min dator, så helt tråkigt har jag inte  Var tvungen att ta med mig den idag så jag kunde kolla på film på bussen, annars lär jag ha somnat!

När klockan slått 07.55 så ska jag ut och möte mikaela, som jag alltid gör   till dess så ska jag lyssna på musik och inte göra nått, här kommer två stycken låtar som spelats i min dator idag.


 

Av Nathalie - 24 maj 2012 06:13

hej hej, usch å fy vad jag är tröttt idag..sov ju bara fem timmar.. sa mu att jag skulle vara ett levande lik idag..men känns som att jag inte ens är levande..! 

Är iaf en väldigt fin dag, ska hem och sola sen tror jag närmare bestämt men innan blir det skola.. min buss går om en kvart och här sitter jag i sängen och är hur död som helst. jaja finns väl folk som har det värre än mig nu ?

bloggar väl förmodligen sen, puss hej! 

Ha en fin dag  

   

Av Nathalie - 23 maj 2012 23:09

Hej hej, har varit i Frändefors och målat dom senaste dagarna så har inte varit så mycket, eller ja inget alls med bloggandet, lämna ju allt hemma så hade ju inte ens dator,vi kom ju in i vårt nya hus i Måndags  så vi håller på för fulla muggar å måla och tapisera..tar ju så lång tid! på fredag ska allt va klart för då så ska vi sova första natten där. och robin ska sova där med, underbart ! 


Igår när jag och matilda var påväg hem från stallet så skulle jag ta en genväg över en LERIG bäck, gick inte alls bra...slutade med att jag gjorde magplask där i!! 

Idag har jag träffat robin och massa andra dårar, har badat, så tog då första doppet för i år, haha tänkte ju inte alls bada så tog ju inte med några bakläder elelr nått, men men det gick ju endå  

så nu har jag duschat och käkat Gorby's och ska lägga mig och glo film sen däcka, ska ju upp vid 5 imorn så önska mig lycka till att jag inte ska vara ett levande lik imorn   hehe ! 


Lite bilder på huset medans vi målar och tapeserar.

   

Bilden längst upp blir mitt rum och de blåa som blev grått blir "hallen" utanför rummet :)

puss godnatt mina fina vänner       

Av Nathalie - 21 maj 2012 05:36

GodMorgon GodMorgon ! Glockan har just slagigt ;05;37 och jag har varigt uppe i 10 min ungefär   Idag känner jag verkligen sommarvärmen och inatt var jag uppe en bra stund och stod och hängde ut genom fönstret oh bara lyssna på fågelvittret, sedan lät jag fönstret så uppe så jag vaknade även till fågelkvittert, så underbart och de ger mig en bekräftelse om att snart är sommaren här.


Idag så blir det skolan, har faktiskt länktat lite     efter skolan blir det ingenting, vänta på bussen ,sedan när jag kommer hem så ska jag kanske träffa älsklingen annars så ska jag åka med å handla mat med pappa och min bror och få ut mina pengar, ska ju lixooom ha pengar av pappa.  

 Nu så ska jag gå ner och försöka väcka min pappa, HAHA , hans alarm har varit på i 20 minuter men endå vaknar han INTE !?  Hörs senare I geuss , hej så länge , ha en bra dag   

 

Av Nathalie - 20 maj 2012 19:32

Hej igen ! Robin kom runt fem halv sex, vi har inte gjort så mycket, vart ute och gått lite och busat, haha ! Klockan är rendan halv 8  

Har kollat igenom min gammla goda vän Nathalies gamla blogg och hitta massa fula gammla  bilder på oss två, det var lite skoj att hitta sådan , var ju endå 2 ½ års sedan   Så får faktiskt ta och lägga upp dom här  

             

Saknar min Nathalie  

    

Av Nathalie - 20 maj 2012 15:24

Hej hej, det var ett Väldans tag sedan jag skrev här på bloggen, har hänt så mycket så har inte orkar,haft tid osv osv att skriva här.. Sommaren börjar närma sig med stormsteg  och våren är här,dock så är det inte så fint väder,men emellanåt så sticker solen fram  

Har vart lediga från skolan i fyra hela dagar och det har varit jätte skönt men imorgon är det dax igen. Har mest tagit det lungt dom här fyra dagarna, i Onsdags så körde rickard hem mig till min Robin    Så var det massa massa folk som var där, många gamla kompisar som jag inte träffat så år och dagar, så det var ju kul   Sen i torsdags så städade jag och robin hans hus och sådär , sen på kvällen åkte jag och träna med min fina Ella, i två timmar, men det gick tillslut ! Fredagen blev jag sjuk, feber och dynga, men inget hindrar mig så tog mig i kragen och åkte iväg till min Matilda, så kom några gammla polare till henne så tjötade vi oså. TREVLIGT !

Lördag alltså igår så var jag med robin och marcus och lisen fisen  

Idag har jag inte gjort ett skit, fof sjuk så tycker robin kan komma hit och ta hand om mig  

Ska försöka med bättre uppdateringar, men lovar inget. puss på er där ute     


 

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards