nathalieolofsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Nathalie - 30 maj 2012 21:29

Ska göra ett länkbyte med mitt efterlänktade hjärta som jag inte träffat på år och dar! tråkigt men sant..

Hennes blogg är super fin / bra   Saknar dig så  

http://www.nattstad.se/MissAmandaa

      

Av Nathalie - 30 maj 2012 19:56

Sitter hemma hos min pappa nu, tog bussen från mamma halv sex. Var tvungen att åka och mata min lilla skönhet Per-Arne och även hämta kläder + cash 



Dagens planer för imorgon är att jag ska träffa min goda vän Lisen på dagen och senare Robin, efter han slutat skolan. Själv är man ju ledig imorgon   

Så nu så ska jag hitta något att äta och senare lägga mig och kolla på film tänkte jag.

Puss på er mina fina vänner  

Av Nathalie - 30 maj 2012 19:26

Vem vill inte ha hundratals unika läsare varje dag egentligen ? Finns nog inget kan jag tro.. Då borde ni testa denna sajten  ( http://www.bloggriket.se/ )  en bra sida som gör att ni får många unika läsare,  värt att kika på !

 

Av Nathalie - 30 maj 2012 19:04


Den första hissen för denna bloggen blir att  det strax är sommar &  och att det strax är skolavslutning exakt 7 skoldagar kvar  

Så typiskt sommar verkligen      



Jag dissar verkligen killar med långt hår..så osexigt och inte ett dugg snyggt..      

Av Nathalie - 30 maj 2012 18:50

Tänkte att börja med en ny kategori vid namn "hissa eller dissa" Tänkte prova med de och se hur det funkar  


 Vet en del som har det på sina bloggar och det är kul att läsa, tycker jag iaf ! Hej !

 

Av Nathalie - 30 maj 2012 08:15

Hej hej, då så sitter vi här i skolan igen jag och Erika, gick upp en kvart innan bussen gick så de var bara att dra på sig kläder och käka och sen dra. 

Idag så är det ju en kort dag som tur är så bussen går hem 12.40 gott 

Så ska jag hem och sen så ska jag sko min häst, igen...... Sen imorgon så är vi ju lediga med, gott! Oj, vad allt är gott nudå ? jaja, men de är luuunngt.. Nä nu så ska jag gå och sy på min kudde! den kommer bli så fiint.

Btw; Jag fyller år om 5 dagar , wiihooo

   

Av Nathalie - 29 maj 2012 15:12

Hejhej, sitter i skolan just nu och ärallmänt förbannad.slutar snart så då ska jag och erika hem och sura.att folk inte kan hålla sig till sanning nu förtiden:) jaja puss puss:):)

Av Nathalie - 28 maj 2012 11:35

Hej hej, i fredags så tog jag bussen från pappa till  mamma, skulle egentligen till skolan ,men blev att jag gick av hos mamma och fick hoppa in genom badrums fönstret för mamma hade låst och inte var där, sen när hon kom så kom matilda med så grejjade vi iordning det sista och sådär, sen drog jag och mamma till överby och handlad mat ,och grejjer till mig ,alltså till mitt rum och hårfärg. 

Så har färgat håret ,blev svart  


typ klockan sju  så kom Robin och min bror i robins epa trakktåår,så grilla vi oså.


I lördags så var jag och robin i stallet en sväng se så grilla vi igen, och typ runt sex drog min bror till thn och runt 8 drog min mamma med  

och då hämta jag och robin julia eller ah Malin enligt Robin :pPpPpPPpPpP

Så drog vi å bada oså, sen drog hon med.

 I Söndags så var det ju med varmt så jag och Robin drog och bada igen, men han är ju världens badkruka så blev bara en kort stund  


Så inatt så var första natten själv med mamma i det nya huset, lite tråkigt men det funkar  


Nu sitter jag iaf här med Erika på språkvalet och vi lyssnar på skitbraaaa musik!

jaja, nu så har jag skrivit mycke så hejhej

btw; eriak är tuff nu, hon är lixxxom en piercing i sin lilla tunga 

hejehej    

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards