nathalieolofsson

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Nathalie - 5 juli 2012 22:17

Åh käre barn, nu har det gått evigheter sedan jag blogga sist, har ju vart iväg hemmifrån så mkt så har inte funnits någon tid eller tanke till att blogga  


Har varit hemma själv i 4 dagar och bara tagit det lungt,Och idag så har jag solat HELA dagen, dock ser jag ut som en kräfta nu   Har även skott min fina prinsessa idag och ridigt i WESTERN sadel, var jätte kul! något jag är riktigt sugen på . 

  min fina Graphiella har blivit så fin  


Imorgon så ringer klockan 07.30 så ska jag försöka ta mig upp och gå iväg till stallet..och rida tänkte jag och pyssla lite för imorn kväll blir det kanalyran med systrarna Skoog och det blir inte lungt kan jag lova ! höhö

så får vi väl de vad som händer och fötter på Lördag,får ta det som det kommer. Nu ska jag kolla på Rädda willy 2 och försöka sova,min bränna gör gött ont ! kommer nog bli kul att försöka sova   fast nej..  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Nathalie och jag är en glad tjej på 15 vårar.Jag äger två stycken helt underbara hästar.
Jag brukar alltid ta dagar och olika situationer som dom kommer,jag är i min egna lilla värld en "perfektionist" men i dagens samhälle orkar jag inte öd

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards